Mar 16, 2024

Iz zbirke Lišće vremena

 STABLO LJUBAVI

U parku ispred

"Starog zdanja"

Na stablu hrastovom

Imenik brojnih ljubavi

Znatiželjan čitač

Odgoneta urezana imena

Kroz raspukla

I nestala slova

Dok hitre veverice

Grickaju plodove i slova

Prohujalog vremena.


SVEČANIK DUŠE

Čuj kako kazuje sveto

Jedno ime

U polju okupan

Drukčije svetli

Svečanik duše

Ponire u nebo

Poput sunca

Sebe dari

Na krilima anđela

Spaljen

Ushitom jata

Iskonom biva.


MOLIM SE...

U slovesnoj i duhovnoj meri

Molim se za sabornost

Za svetlost u veri.

Molim se za krstonosni trenutak

Za moga naroda lumen

Ma koliko spram drugih bio

Malen, velik je i srmen.


OPROSTI MAJKO SPASENJA

Oprosti majko spasenja,
Što u obesnim vremenima
Moj narod sanja
Molitve svete
I preko bojišta nosi zavičaj
Da njegovu lepost ne otkrije
I ne oskrnavi tuđin.

Oprosti majko spasenja,
Što moj narod
Još nije teret vekova ispustio
Već ga preko praga umorno nosi
Da ne bi tuđin u njemu zanoćio


RECITE MI

Recite mi
Koja nas reč
Doziva
Kroz ceo život
Da u duši bruji.
Recite mi
Koja će je
Godina roditi
Bez majke
Bez bajke
Kad već sutra
Dolazi nova.
Recite mi
Koja nas reč
Doziva i traži
Sve dok sa nama
Ne obiđe ceo život.

No comments:

Post a Comment